
Stefanie
Client service coördinator
Stefanie studeerde in 2000 af in de richting administratie kantoor en verkoop.
Zij heeft vooral 17 jaar ervaring als administratief bediende in de vastgoedsector en gaat graag de uitdaging aan om het administratieve luik in de boekhoudsector te ontdekken en te ondersteunen.
Bij een bezoek aan het kantoor zal je Stefanie aantreffen vooraan in het secretariaat. Zij volgt de diverse klantenvragen op en coördineert deze en biedt ondersteuning bij de secretariaatstaken.
Stefanie zal na een interne opleiding ook instaan voor o.a. KBO-wijzigingen, huurcontracten en de publicaties in het Belgisch Staatsblad.
Hoe denk jij over digitalisering?
Digitalisering is in mijn ervaring vooral tijdsbesparend en efficiënter werken.
Van welke activiteit krijg je energie, Stefanie?
Ik krijg vooral energie uit een mooi evenwicht te vinden tussen werk, gezin en hobby’s. Binnen ons gezin gaan we graag wandelen met onze honden en gaat er heel veel tijd naar onze kinderen.
Wat kan je als tip meegeven voor een ondernemer omtrent zijn boekhouding?
Laat je vooral bijstaan door mensen met vakkennis. Elk zijn expertise!
Hoe ben je in de wereld van het boekhouden terechtgekomen?
Voor mij is dit een nieuwe start na 17 jaar werkzaam geweest te zijn in het vastgoed. Ik denk dat mijn ervaring hierbij goed van pas zal komen!
Wat vind je nog belangrijk dat we over jou moeten weten?
Mijn man en ik hebben groene vingers en houden van een mooie, groene tuin. In de weekends vind je ons dan vaak met de handen aan het ploeteren in de aarde. We dromen ook stiekem van een tweede verblijf in de Ardennen.
In relatie of kindjes?
Ik ben gehuwd en ben de trotse mama van 3 kinderen (Emma, Esther en Julien) en plusmama van Britt. Af en toe wordt ons gezin verrijkt met een pleegkindje.