The Bridge – 13 november 2019 – Branding: hype of noodzaak?


 

Dfisc nodigt je uit op een avond van The Bridge – 13 november in de BlackBoxx Brugge – 3 BRANDING experten delen hun inzichten & best-practices, waarom en hoe jouw branding als ondernemer, een cruciale schakel is bij het uitbouwen van je bedrijf of organisatie.

Drie sprekers / branding experten aan het woord

Kim Neuskens van Parlee verzorgt de PERSONAL BRAND van CEO’s, artiesten, en gedreven leiders. Ze maakt hierbij de brug tussen de persoonlijkheid van de ondernemer en het imago dat het bedrijf naar de buitenwereld wil uitstralen.

Kurt De Vlieghere, eigenaar en creatief directief van het Brugse Skinn Branding Agency, deelt praktijkcases over hoe je met een RESPONSIVE BRAND inspeelt op de snel veranderende wereld rond ons.

Tenslotte geeft Kirsten Willem, communicatiedirecteur van Club Brugge een kijkje achter de schermen hoe je een supporters-community aanwakkert, zowel in goede als kwade dagen.

Praktisch

De eerste verjaardag van The Bridge willen we niet ongemerkt laten voorbijgaan: we konden geen betere uitvalsbasis kiezen dan de gloednieuwe Blackboxx co-workingspace, die staat voor BUILDING BETTER BUSINESS IN BRUGES.

Locatie

Blackboxx – Krakeleweg 39, 8000 Brugge

Datum

13 november 2019

Programma

  • 19u00: Ontvangst
  • 19u30: Introductie door The Bridge
  • 19u35: Keynotes – Kim Neuskens (Parlee) – Kurt De Vlieghere (Skinn) – Kirsten Willem (Club Brugge)
  • 21u00: Netwerkreceptie + Q&A
  • 22u00: Einde

Schrijf snel in want het aantal inschrijvingen wordt beperkt tot 50 deelnemers.

Tot dan!